Celoživotní vzdělávání
Název akce CŽV: | Psychologie |
---|---|
Fakulta / organizační jednotka: | Filozofická fakulta OU |
Cílová skupina: | zájemci o vysokoškolské studium psychologie, kteří mají maturitní zkoušku |
Doba trvání / hodinová dotace: | 1 rok |
Cena: | 24 500,-Kč/rok – úhrada se platí při podání přihlášky. |
Forma: | prezenční |
Číslo akreditace: | B0313A230005 (jedná se o číslo akreditace bakalářského studijního programu Psychologie, v rámci něhož je realizován program celoživotního vzdělávání) |
Garantující odborná katedra: | Katedra psychologie (Filozofická fakulta OU) |
Garant: | Mgr. Marek Malůš, Ph.D. |
Anotace: | Program celoživotního vzdělávání je realizován v rámci akreditovaného studijního programu Psychologie. Absolventům celoživotního vzdělávání – pokud se po úspěšném průběhu přijímacího řízení stanou studenty řádného studijního programu – uzná fakulta předměty/kredity absolvované v programu celoživotního vzdělávání (pak doba studia v řádném studijním programu může být zkrácena a studium bude ukončeno státní závěrečnou zkouškou a udělením akademického titulu „bakalář“ /Bc./). |
Způsob ukončení studia: | splnění předepsaných předmětů |
Výstupní doklad: | osvědčení o absolvování programu CŽV |
Přihlášky: | Přihláška se podává elektronickou formou (e-přihláška) , kurz hledejte v části Kurzy CŽV, U3V apod.
Termín pro podání přihlášky: od 1. dubna do 31. srpna. |
Přijímací řízení: | Přijímací řízení do programu CŽV bude realizováno jen v případě většího zájmu, než je kapacita studia CŽV (20-25 posluchačů), buď započtením bodů z přijímacího řízení do bakalářského studijního programu pro daný akademický rok, nebo vykonáním přijímací zkoušky. |
Kontakt / další informace: | Libuše Staníčková |
Vyučující: | zaměstnanci katedry |
Další informace: | Informace o otevření studia (příp. neotevření z kapacitních důvodů nebo o přijímacích zkouškách v případě zájmu většího počtu uchazečů) budou zájemcům sděleny v měsíci září daného roku. Současně uchazeči obdrží všechny potřebné doklady pro zahájení studia. |