Celoživotní vzdělávání

Filtrovat podle:
textu
v názvu  |   v anotaci  |   v klíčových slovech
typu studia Rozšiřující studium pro učitele (3)
CŽV v rámci akreditovaných studijních programů podle § 60 odst. 2 zákona č. 111/1998 Sb. (1)
Studium pro seniory - Univerzita 3. věku (1)
Další vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) (1)
Krátkodobé programy a kurzy (5)
Přípravné kurzy pro přijímací řízení - krátkodobé (1)
Kurzy pro přijaté studenty (1)
Moduly (3)
formy studia prezenční  |   kombinovaná  |   distanční
 

Rozšiřující studium pro učitele

  • Rozšiřující studium francouzského jazyka a literatury pro střední školy (studium podle § 6 odst. 1 písm. b) vyhlášky č. 317/2005 Sb.)
    Cílem kurzu je poskytnout učitelům 2. stupně základních škol a učitelům středních škol, kteří mají zájem rozšířit si svou aprobaci o předmět francouzský jazyk pro SŠ, takové odborné znalosti a dovednosti, aby úroveň jejich kompetence byla v závěru studia srovnatelná s absolventy prezenční formy magisterského studijního oboru Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy. Tříleté rozšiřující studium francouzského jazyka a literatury vychází z programu prezenční formy magisterského studijního programu Učitelství pro střední školy a zprostředkovává studentům výuku všech povinných předmětů a alespoň omezený výběr specializovaných předmětů povinně volitelných či výběrových. Vzhledem k omezené hodinové dotaci kurzu ve srovnání s prezenčním studiem jsou akcentovány ty předměty, které tvoří základ odborné připravenosti učitelů pro příslušný stupeň vzdělávání. Rozšiřující studium je realizováno v souladu s ustanoveními zákona č. 563/2004 Sb.
     
  • Rozšiřující studium historie ze ZŠ na SŠ (studium podle § 6 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 317/2005 Sb.)
    Cílem kurzu je poskytnout aprobovaným učitelům 2. stupně základních škol, kteří mají zájem rozšířit si svou aprobaci v oboru historie pro 3. stupeň (SŠ), možnost rozšíření odborných znalostí a dovedností. Úroveň jejich kompetence by měla být v závěru studia srovnatelná s absolventy prezenční formy magisterského studia historie určeného pro učitele středních škol. Dvouleté studium historie vychází z programu prezenční formy magisterského studia historie a zprostředkovává studentům výuku části povinných a specializovaných předmětů povinně-volitelných či výběrových, dále doplňující studium těch předmětů oboru historie, v nichž jsou požadavky na absolventa magisterského studia pro SŠ vyšší než na absolventa (magisterského) studia pro ZŠ. Forma výuky (přednáška, seminář, praktická cvičení, individuální konzultace, samostudium na základě zadané literatury, resp. kontaktu prostřednictvím elektronických médií) bude zvolena vyučujícím podle charakteru probíraného tématu. Rozšiřující studium je realizováno v souladu s ustanoveními zákona č. 563/2004 Sb..
     
  • Rozšiřující studium španělského jazyka a literatury pro střední školy (studium podle § 6 odst. 1 písm. b) vyhlášky č. 317/2005 Sb.)
    Cílem kurzu je poskytnout učitelům 2. stupně základních škol a učitelům středních škol, kteří mají zájem rozšířit si svou aprobaci o předmět španělský jazyk pro SŠ, takové odborné znalosti a dovednosti, aby úroveň jejich kompetence byla v závěru studia srovnatelná s absolventy prezenční formy magisterského studijního oboru Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy. Tříleté rozšiřující studium španělského jazyka a literatury vychází z programu prezenční formy magisterského studijního programu Učitelství pro střední školy a zprostředkovává studentům výuku všech povinných předmětů a alespoň omezený výběr specializovaných předmětů povinně volitelných či výběrových. Vzhledem k omezené hodinové dotaci kurzu ve srovnání s „denním“ studiem jsou akcentovány ty předměty, které tvoří základ odborné připravenosti učitelů dané věkové skupiny žáků. Rozšiřující studium je realizováno v souladu s ustanoveními zákona č. 563/2004 Sb.